Uformell kunnskap og formell kompetanse blant studenter og yrkesutøvere med minoritetsbakgrunn
Torunn Arntsen Sajjad
Artikkel Bokmål
*0011256608 *008170330s2016 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a362.70711 *100 $aSajjad, Torunn Arntsen$4aut$_136461000 *245 $aUformell kunnskap og formell kompetanse blant studenter og yrkesutøvere med minoritetsbakgrunn *300 $aS. [278]-288 : port. *500 $aHeftet har tittelen: Samspill mellom praksisfelt, utdanning og forskning til barns beste *650 $aEtniske minoriteter$2norart$_14896800 *650 $aKompetanse$2norart$_29494500 *650 $abarnevernpedagogutdanning$9nor$2norart$_131142100 *773 $tTidsskriftet Norges barnevern$gVol. 93, nr. 3/4 (2016)$x0800-1014$w(NO-LaBS)532318(tnr) *8564 $uhttps://doi.org/10.18261/issn.1891-1838-2016-03-04-11 *999 $z1700610329$anorart:1700610329 ^