Språkkartlegging av flerspråklige barn i barnehagen - fra kontrovers til kompromiss?
Nassira Essahli Vik
Artikkel Bokmål
*0011261110 *008170712s2017 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.6 *100 $aVik, Nassira Essahli$4aut$uNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for pedagogikk og livslang læring$_48082000 *245 $aSpråkkartlegging av flerspråklige barn i barnehagen - fra kontrovers til kompromiss? *300 $a16 s. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aFlerspråklighet$2norart$_19577500 *650 $aKartlegging$2norart$_95979300 *650 $abarn$2norart$_10105000 *650 $abarnehager$9nor$2norart$_129098700 *650 $aspråkferdigheter$2norart$_53301000 *653 $acontroversy$9eng$_135683200 *653 $ainclusion$9eng$_130718200 *653 $alanguage mapping$9eng$_148022800 *653 $amultilingual$9eng$_148022900 *773 $tNordisk barnehageforskning [elektronisk ressurs]$gVol. 14 (2017)$x1890-9167 *8564 $uhttps://doi.org/10.7577/nbf.1734 *999 $z1700614839$anorart:1700614839 ^