Avsluttende norskeksamen : informative oppgaver får bedre og mer enhetlig vurdering enn kreative
Liv Cathrine Krogh
Artikkel Bokmål
*0011263530 *008170919s2017 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a439.820712 *100 $aKrogh, Liv Cathrine$4aut$_148311200 *245 $aAvsluttende norskeksamen$binformative oppgaver får bedre og mer enhetlig vurdering enn kreative *300 $aS. 59-65 : port. *650 $aeksamener$9nor$2norart$_130412100 *650 $aelevvurderinger$9nor$2norart$_128924500 *650 $anorskfaget$9nor$2norart$_129088900 *650 $avideregående skoler$9nor$2norart$_128923200 *773 $tNorsklæraren$gÅrg. 41, nr. 2 (2017)$x0332-7264$w(NO-LaBS)927626(tnr) *999 $z1700617282$anorart:1700617282 ^