Studenten som veileder - erfaringer fra Krigsskolens lederutdanning : innledning og forskningsspørsmål
Lars Henrik Erlandsen
Artikkel Bokmål
*0011263772 *008170921s2017 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a378.17 *100 $aErlandsen, Lars Henrik$4aut$uKrigsskolen i Oslo$_148324800 *245 $aStudenten som veileder - erfaringer fra Krigsskolens lederutdanning$binnledning og forskningsspørsmål *300 $aS. [109]-128 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aHøyere utdanning$2norart$_16924700 *650 $alederutdanning$9nor$2norart$_129449900 *650 $asamarbeidslæring$9nor$2norart$_132742400 *650 $aveiledning$9nor$2norart$_128864600 *653 $aexperience-based learning$9eng$_129128300 *653 $ahigher education$9eng$_128601400 *653 $aleadership training$9eng$_137924200 *653 $apeer tutoring$9eng$_136123900 *653 $aprofessional education$9eng$_146442000 *653 $asupervision$9eng$_129821400 *700 $aLange, Thomas de$4aut$uUniversitetet i Oslo, Institutt for pedagogikk$_141383400 *773 $tUniped [elektronisk ressurs] : tidsskrift for universitets- og høgskolepedagogikk$gÅrg. 40, nr. 2 (2017)$x1893-8981 *8564 $uhttps://doi.org/10.18261/issn.1893-8981-2017-02-02 *999 $z1700617524$anorart:1700617524 ^