*0011267077 *008171129s2017 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a540.712 *100 $aHolt, Anne$4aut$uHøgskolen i Innlandet, Avdeling for lærerutdanning og naturvitenskap$_16812000 *245 $aBruk av metaforer om kjemiske bindinger i kreativ skriving *300 $aS. 134-148 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aKjemi$2norart$_10433200 *650 $agrunnskoler$2norart$_46001800 *650 $akreativ$askriving$2norart$_39293900 *650 $ametaforer$2norart$_54278500 *650 $aungdomsskoler$2norart$_79110600 *653 $aage 13-14$9eng$_148715500 *653 $aanalysis of creative writing$9eng$_148715600 *653 $achemical bonding$9eng$_148715700 *653 $aconceptual metaphors$9eng$_134340200 *700 $aØyehaug, Anne Bergliot$4aut$uHøgskolen i Innlandet, Avdeling for lærerutdanning og naturvitenskap$_131872100 *773 $tNordina (elektronisk ressurs)$gVol. 13, no. 2 (2017)$x1894-1257 *8564 $uhttps://doi.org/10.5617/nordina.2855 *999 $z1700620840$anorart:1700620840 ^