Lege- og sjukepleiestudentar sine opplevingar av tverrprofesjonell samarbeidslæring i spesialisthelsetenesta : ein kvalitativ studie
Irene Aasen Andersen
Artikkel Nynorsk
*0011268258 *008171215s2017 xx# 000 0 nno *019 $bk *08230$a610.711 *08230$a610.730711 *100 $aAndersen, Irene Aasen$4aut$uHøgskulen på Vestlandet, Nærregion Sogn og Fjordane, campus Førde$_138890300 *245 $aLege- og sjukepleiestudentar sine opplevingar av tverrprofesjonell samarbeidslæring i spesialisthelsetenesta$bein kvalitativ studie *300 $aS. [361]-373 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $alegeutdanning$9nor$2norart$_129047800 *650 $asamarbeidslæring$9nor$2norart$_132742400 *650 $aspesialisthelsetjenester$9nor$2norart$_128805500 *650 $asykepleierutdanning$2norart$_50635700 *650 $atverrfaglig$asamarbeid$2norart$_35419800 *653 $ainterprofessional learning$9eng$_135791300 *653 $apower$9eng$_128740700 *653 $aresponsibility$9eng$_130423100 *700 $aBærheim, Anders;$4aut;$uUniversitetet i Bergen, Institutt for global helse og samfunnsmedisin$_129993600 *700 $aHovland, Gro$4aut$uHøgskulen på Vestlandet, Nærregion Sogn og Fjordane, campus Førde$_135518500 *773 $tUniped [elektronisk ressurs] : tidsskrift for universitets- og høgskolepedagogikk$gÅrg. 40, nr. 4 (2017)$x1893-8981 *8564 $uhttps://doi.org/10.18261/issn.1893-8981-2017-04-07 *999 $z1700622021$anorart:1700622021 ^