*001128185
*00520230310124156.0
*007cr
*007ta
*008150721s1983 no# 000 0 nob d
*00901525cam a2200397 c 4500
*015 $a8300052$2nbf
*019 $bl
*020 $a8200707822$qh.$cNkr 14.00
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998320400964702201
*035 $a(NO-LaBS)4740934(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)123573866
*035 $a(NO-TrBIB)832040096
*035 $a832040096-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a37.014
*080 $a371.13
*080 $a377.8
*08274$a370.7$qNO-OsNB$23/nor
*084 $aPb 80$2ubtkl/2
*24500$aLærerutdanning til videregående skole$cfra et utvalg oppnevnt av Lærerutdanningsrådet 26. februar 1981 ; avgitt til Kultur- og vitenskapsdepartementet 31. januar 1983
*260 $aOslo$bUniversitetsforlaget$c[1983]
*300 $a138 s.$c4°
*4901 $aNorges offentlige utredninger$v1983:2
*500 $aFormann: Anne-Lise Høstmark Tarrou.
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-11-14
*650 7$alærerutdanning$2tekord$_187235900
*653 $avideregående$askoler$alærerutdanning$askole$_34418100
*7001 $aTarrou, Anne-Lise Høstmark$d1937-$0(NO-TrBIB)90283711$_21280600
*7102 $aLærerutdanningsrådet$0(NO-TrBIB)90087523$_13647100
*830 0$aNorges offentlige utredninger (tidsskrift : trykt utg.)$v1983:2$w998010600874702201$_10948500
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012092706149$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998320400964702202$b2021-11-14T19:50:42Z$z998320400964702202
^