Organisering av leseopplæringen for minoritetsspråklige elever i barneskolen
Veronika K. Dørum
Artikkel Bokmål
*0011282396 *008190121s2018 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.4 *100 $aDørum, Veronika K.$4aut$_150472800 *245 $aOrganisering av leseopplæringen for minoritetsspråklige elever i barneskolen *300 $aS. 39-51 *500 $aVitenskapelig artikkel *650 $aLeseopplæring$2norart$_29329100 *650 $abarneskoler$9nor$2norart$_129651600 *650 $agrunnskoler$2norart$_46001800 *650 $aspråklige minoriteter$9nor$2norart$_129603900 *700 $aHanssen, Natallia Bahdanovich$4aut$uNord universitet, Fakultet for lærerutdanning, kunst og kulturfag$_143051700 *773 $tPsykologi i kommunen$gÅrg. 53, nr. 6 (2018)$x1892-3364$w(NO-LaBS)925283(tnr) *999 $z1900636808$anorart:1900636808 ^