Språkkartlegging av flerspråklige barn ekskludering i praksis?
Nassira Essahli Vik
Artikkel Bokmål
*0011282998 *008190203s2018 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.6 *100 $aVik, Nassira Essahli$4aut$uDronning Mauds minne høgskole for barnehagelærerutdanning$_48082000 *245 $aSpråkkartlegging av flerspråklige barn – ekskludering i praksis? *246 $aLanguage mapping of multilingual children – inclusion or exclusion? *300 $aS. 11-28 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aFlerspråklighet$2norart$_245412100 *650 $aKartlegging$2norart$_245412200 *650 $abarn$2norart$_245410800 *650 $abarnehager$2norart$9nor$_245411900 *650 $aspråkferdigheter$2norart$_245412300 *773 $tBarn [elektronisk ressurs]$gÅrg. 36, nr. 2 (2018)$x2535-5449$w(NO-LaBS)2250593(tnr) *8564 $uhttps://doi.org/10.5324/barn.v36i2.2782 *999 $z1900637413$anorart:1900637413 ^