Muligheter og konsekvenser ved å delta på digitale plattformer : Foodoras innvirkning på restaurantbransjen i Oslo
Jon Iden
Artikkel Bokmål
*0011290271 *008190903s2019 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a338.4764795 *100 $aIden, Jon$4aut$uNorges handelshøyskole (NHH), Institutt for strategi og ledelse$_17738000 *245 $aMuligheter og konsekvenser ved å delta på digitale plattformer$bFoodoras innvirkning på restaurantbransjen i Oslo *300 $aS. 18-24 : ill., port. *500 $aHeftet har tittelen: Digitalisering og forretningsutvikling *500 $aVitenskapelig artikkel *5208 $aInneholder sammendrag *610 $aFoodora$_151265300 *650 $aplattformselskaper$9nor$2norart$_151265400 *650 $arestaurantbransje$9nor$2norart$_131723400 *700 $aFredriksen, Vilde Koch;$4aut;$uStarcom$_151265500 *700 $aKvitstein, Iselin$4aut$uDeloitte$_151265600 *773 $tMagma$gÅrg. 22, nr. 3 (2019)$x1500-0788$w(NO-LaBS)27799(tnr) *999 $z1900644725$anorart:1900644725 ^