Endringer i læreres og førskolelæreres vurderinger av barns språklige ferdigheter : data fra "20 spørsmål om språkvansker" og "Å by barnet opp til dans"
Jan Mossige
Artikkel Bokmål
*0011291407 *008191016s2019 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a371.914 *100 $aMossige, Jan$4aut$uStatped sørøst, Fagavdeling språk/tale, Oslo$_150400700 *245 $aEndringer i læreres og førskolelæreres vurderinger av barns språklige ferdigheter$bdata fra "20 spørsmål om språkvansker" og "Å by barnet opp til dans" *300 $aS. 55-65 : ill. *520 $aTidligere publisert i: Psykologi i kommunen, årg. 51, nr. 1 (2016) *650 $abarn$2norart$_10105000 *650 $aspråkutvikling$2norart$_33166800 *650 $aspråkvansker$9nor$2norart$_129602100 *700 $aOttem, Ernst$4aut$uStatped sørøst, Oslo$_134563000 *773 $tPsykologi i kommunen$gÅrg. 54, nr. 3 (2019)$x1892-3364$w(NO-LaBS)925283(tnr) *999 $z1900645862$anorart:1900645862 ^