Helhetslesing som et redskap for faglig og sosial inkludering for elever med store sammensatte lærevansker
Hilde Kolstad Danielsen
Artikkel Bokmål
*0011292544 *008191122s2019 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a371.9 *100 $aDanielsen, Hilde Kolstad$4aut$uStatped, Landsdekkende faglig enhet, med alternativ og supplerende komminikasjon (ASK)$_151525400 *245 $aHelhetslesing som et redskap for faglig og sosial inkludering for elever med store sammensatte lærevansker *300 $aS. 29-37 : ill., port. *650 $alærevansker$9nor$2norart$_129603100 *650 $aspesialpedagogikk$9nor$2norart$_129390900 *650 $aundervisningsmetoder$2norart$_24169100 *700 $aStabæk, Grete$4aut$uStatped nord, Avdeling for sammensatte lærevansker$_151525500 *773 $tSpesialpedagogikk$gÅrg. 84, nr. 4 (2019)$x0332-8457$w(NO-LaBS)549146(tnr) *999 $z1900647020$anorart:1900647020 ^