Perspektiv på matematisk modellering i Kunnskapsløftet og Fagfornyinga
Ingeborg Katrin Lid Berget
Artikkel Nynorsk
*0011293160 *008200109s2019 xx# 000 0 nno *019 $bk *08230$a372.7 *08230$a510.712 *100 $aBerget, Ingeborg Katrin Lid$4aut$uHøgskulen i Volda$_151588200 *245 $aPerspektiv på matematisk modellering i Kunnskapsløftet og Fagfornyinga *246 $aMathematical modelling perspectives in Norwegian curricula *300 $aS. 83-97 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aMatematikk$2norart$_10568000 *650 $aMatematiske modeller$2norart$_26742100 *650 $alæreplaner$9nor$2norart$_129080400 *650 $aundervisning$2norart$_10435100 *653 $acurriculum renewal$9eng$_151588300 *653 $acurriculum$9eng$_130650800 *653 $amathematical modelling$9eng$_151588400 *653 $amathematics education$9eng$_135056200 *700 $aBolstad, Oda Heidi$4aut$uHøgskulen på Vestlandet$_151588500 *773 $tNordisk tidsskrift for utdanning og praksis [elektronisk ressurs]$gVol. 13, nr. 1 (2019)$x2535-7697 *8564 $uhttps://doi.org/10.23865/up.v13.1882 *999 $z2000647501$anorart:2000647501 ^