Samtalebasert lesing av bildebok-apper: barnehagelærer versus hotspoter
Trude Hoel
Artikkel Bokmål
*0011298637 *008200811s2020 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.6 *100 $aHoel, Trude$4aut$uUniversitetet i Stavanger, Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforskning$_133209400 *245 $aSamtalebasert lesing av bildebok-apper: barnehagelærer versus hotspoter *246 $aShared, dialogue-based reading of picture book apps: kindergarten teacher vs hotspots *300 $aS. 121-133 : port. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $abarnehager$9nor$2norart$_129098700 *650 $abilledbøker$2norart$_12014100 *650 $anettbrett$9nor$2norart$_129707800 *650 $aspråkstimulering$2norart$_121476000 *653 $adialog-based reading$9eng$_152174900 *653 $adidactic reflection$9eng$_152175000 *653 $adigitization$9eng$_135502600 *653 $apicture book-app$9eng$_152175100 *700 $aJernes, Margrethe$4aut$uUniversitetet i Stavanger, Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora, Institutt for barnehagelærarutdanning$_134223600 *773 $tNorsk pedagogisk tidsskrift$gÅrg. 104, nr. 2 (2020)$x0029-2052$w(NO-LaBS)902099(tnr) *8564 $uhttps://doi.org/10.18261/issn.1504-2987-2020-02-04 *999 $z2000653071$anorart:2000653071 ^