Digitalisering i grunnskolelærerutdanningen - om faglige forskjeller i arbeidet med profesjonsfaglig digital kompetanse
Hjørdis Hjukse
Artikkel Bokmål
*0011298801 *008200817s2020 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.0711 *100 $aHjukse, Hjørdis$4aut$uUniversitetet i Sørøst-Norge$_130934300 *245 $aDigitalisering i grunnskolelærerutdanningen - om faglige forskjeller i arbeidet med profesjonsfaglig digital kompetanse *246 $aDigitalization in teacher education - how professional digital competence is addressed in different subjects *300 $aS. 1-27 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aDigitalisering$2norart$_41250700 *650 $adigital$akompetanse$2norart$_75841800 *650 $agrunnskolelærere$9nor$2norart$_129082700 *650 $alærerutdanning$2norart$_11464400 *653 $aPDC framework$9eng$_152194200 *653 $aPDC$9eng$_152194300 *653 $aprofessional digital competence$9eng$_143426000 *653 $aprofessional interdisciplinary topics$9eng$_152194400 *653 $ateacher education$9eng$_131586300 *700 $aAagaard, Toril;$4aut;$uUniversitetet i Sørøst-Norge$_152194500 *700 $aBueie, Agnete Andersen;$4aut;$uUniversitetet i Sørøst-Norge$_152194600 *700 $aMoser, Thomas;$4aut;$uUniversitetet i Sørøst-Norge$_141386000 *700 $aVika, Karl Solbu$4aut$uUniversitetet i Sørøst-Norge$_152194700 *773 $tActa didactica Norden [elektronisk ressurs]$gÅrg. 14, nr. 1 (2020)$x2535-8219 *8564 $uhttps://doi.org/10.5617/adno.8023 *999 $z2000653236$anorart:2000653236 ^