Mesterlære i praksisveiledning i lærerutdanning - individuell, relasjonell eller i praksisfelleskap? - en studie av eksamenstekster
Kari Hansen
Artikkel Bokmål
*0011298817 *008200817s2020 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a370.711 *100 $aHansen, Kari$4aut$uNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet (NTNU)$_135395700 *245 $aMesterlære i praksisveiledning i lærerutdanning - individuell, relasjonell eller i praksisfelleskap? - en studie av eksamenstekster *246 $aApprenticeship in practice supervision in teacher education - individual, relational or in community of practice? - a study of exam texts *300 $aS. 1-18 *500 $aHeftet har tittelen: Temanummer om forberedelse til lærerprofesjonen - partnerskap og relevans i lærerutdanningen *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $alærerutdanning$2norart$_11464400 *650 $apraksisopplæring$9nor$2norart$_129083900 *653 $aapprenticeship$9eng$_145528300 *653 $acommunity of practice$9eng$_132346000 *653 $amodel-learning$9eng$_152198500 *653 $apractice supervision in teacher education$9eng$_152198600 *653 $apractice teacher$9eng$_152198700 *653 $arelational competence$9eng$_142604500 *773 $tActa didactica Norden [elektronisk ressurs]$gÅrg. 14, nr. 2 (2020)$x2535-8219 *8564 $uhttps://doi.org/10.5617/adno.7925 *999 $z2000653252$anorart:2000653252 ^