Pedagogical considerations when educators and researchers design a controversy-based educational programme in a science centre
Ingrid Eikeland
Artikkel Engelsk
*0011299870 *008200924s2020 xx# 000 0 eng *019 $bk *100 $aEikeland, Ingrid$4aut$uNorges miljø- og biovitenskapelige universitet, Fakultet for realfag og teknologi, Seksjon for læring og lærerutdanning$_48083000 *245 $aPedagogical considerations when educators and researchers design a controversy-based educational programme in a science centre *300 $aS. 84-100 *500 $aVitenskapelig artikkel *5208 $aInneholder sammendrag *700 $aFrøyland, Merethe$4aut$uUniversitetet i Oslo, Det matematisk-naturvitenskapelige fakultet, Naturfagsenteret$_128652800 *773 $tNordina (elektronisk ressurs)$gVol. 16, no. 1 (2020)$x1894-1257 *8564 $uhttps://doi.org/10.5617/nordina.7001 *999 $z2000654326$anorart:2000654326 ^