Sykepleierstudenters erfaringer med teoriundervisning og obligatorisk oppmøte
Aud Emelie Evensen
Artikkel Bokmål
*0011300328 *008201014s2020 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a610.730711 *100 $aEvensen, Aud Emelie$4aut$uNord universitet, Fakultet for sykepleie og helsevitenskap$_152344200 *245 $aSykepleierstudenters erfaringer med teoriundervisning og obligatorisk oppmøte *246 $aNursing students’ experiences with theory teaching and compulsory attendance *300 $aS. 134-145 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $asykepleierutdanning$2norart$_50635700 *650 $aundervisning$2norart$_10435100 *653 $acompetence acquisition$9eng$_152344300 *653 $acompulsory attendance$9eng$_152344400 *653 $anursing students$9eng$_131801900 *653 $ateaching$9eng$_135208400 *700 $aAndresen, Kari Grande;$4aut;$uNord universitet, Fakultet for sykepleie og helsevitenskap$_152344500 *700 $aBrataas, Hildfrid Vikkelsmo$4aut$uNord universitet, Fakultet for sykepleie og helsevitenskap$_133671100 *773 $tUniped [elektronisk ressurs] : tidsskrift for universitets- og høgskolepedagogikk$gÅrg. 43, nr. 2 (2020)$x1893-8981 *8564 $uhttps://doi.org/10.18261/issn.1893-8981-2020-02-05 *999 $z2000654810$anorart:2000654810 ^