Barn i kontakt med barnevernet - betydningen av å anerkjenne skolen som en del av barnets omsorgsmiljø
Hilde Marie Thrana
Artikkel Bokmål
*0011301528 *008201116s2020 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a362.7 *100 $aThrana, Hilde Marie$4aut$uNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet (NTNU), Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap, Institutt for sosialt arbeid$_139830300 *245 $aBarn i kontakt med barnevernet - betydningen av å anerkjenne skolen som en del av barnets omsorgsmiljø *246 $aRecognizing the school as part of the caring environment for children in Child Welfare Services *300 $aS. 29-41 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aSkolevesen$2norart$_245424300 *650 $abarnevern$2norart$9nor$_245421200 *653 $aassessment$9eng$_129670700 *653 $acare environment$9eng$_131903700 *653 $achild welfare$9eng$_129791100 *653 $aeveryday life perspective$9eng$_152464300 *653 $arecognition$9eng$_129448900 *700 $aKojan, Bente Heggem$4aut$uNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet (NTNU), Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap, Institutt for sosialt arbeid$_117736900 *773 $tBarn [elektronisk ressurs]$gVol. 38, nr. 2 (2020)$x2535-5449$w(NO-LaBS)2250593(tnr) *8564 $uhttps://doi.org/10.5324/barn.v38i2.3704 *999 $z2000656032$anorart:2000656032 ^