Selvregulering som pedagogisk formål - diskursive fornyelser i fremtidens skole"
Hanne Riese
Artikkel Bokmål
*0011319570 *008210128s2020 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a379.481 *100 $aRiese, Hanne$4aut$uUniversitetet i Bergen$_131768600 *245 $aSelvregulering som pedagogisk formål - diskursive fornyelser i fremtidens skole" *246 $aSelf-regulation as an educational aim - educational reform and discursive changes *300 $aS. 176-190 : ill. *500 $aHeftet har tittelen: Folkehelse og livsmestring i skolen *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $autdanningspolitikk$2norart$_24248200 *653 $adiscourse$9eng$_128595700 *653 $aeducation policy$9eng$_131514300 *653 $arenewal of the Knowledge Promotion Reform$9eng$_153583900 *700 $aHilt, Line;$4aut;$uUniversitetet i Bergen$_153584000 *700 $aSøreide, Gunn$4aut$uUniversitetet i Bergen$_153584100 *773 $tNordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk [elektronisk ressurs]$gVol. 6 (2020)$x2387-5739 *8564 $uhttps://doi.org/10.23865/ntpk.v6.1717 *999 $z2100658007$anorart:2100658007 ^