Hvordan iscenesetter to lærere skriveundervisning ut fra den samme pedagogiske ressursen, og hvordan nyttiggjør elevene seg av denne undervisningen når de skriver?
Trygve Kvithyld
Artikkel Bokmål
*0011320254 *008210224s2021 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a808.043982 *100 $aKvithyld, Trygve$4aut$uNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet (NTNU), Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap, Institutt for lærerutdanning$_132700900 *245 $aHvordan iscenesetter to lærere skriveundervisning ut fra den samme pedagogiske ressursen, og hvordan nyttiggjør elevene seg av denne undervisningen når de skriver? *246 $aHow do two teachers enact writing instruction from the same pedagogical resource, and how do the students make use of the resulting teaching practices when they write? *300 $aS. 1-26 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aSkriveopplæring$2norart$_24923600 *650 $anorskfaget$9nor$2norart$_129088900 *650 $aungdomsskoler$2norart$_79110600 *653 $aargumentative writing$9eng$_148328000 *653 $aeducational policy$9eng$_130782700 *653 $apedagogical resources$9eng$_153681000 *653 $awriting instruction$9eng$_144455800 *773 $tActa didactica Norden [elektronisk ressurs]$gÅrg. 15, nr. 1 (2021)$x2535-8219 *8564 $uhttps://doi.org/10.5617/adno.8609 *999 $z2100658704$anorart:2100658704 ^