Mangfoldskompetanse eller livsfilosofi? - ulike formål med religionsfag i Skandinavia : en ideanalytisk sammenligning av læreplantekster
Inge Andersland
Artikkel Bokmål
*0011320259 *008210224s2020 xx# 000 0 nob *019 $bk *100 $aAndersland, Inge$4aut$uNLA Høgskolen$_151472100 *245 $aMangfoldskompetanse eller livsfilosofi? - ulike formål med religionsfag i Skandinavia$ben ideanalytisk sammenligning av læreplantekster *300 $aS. 93-[120] *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aBasert på prøveforelesning for graden ph.d., MF vitenskapelig høyskole, 2019. - Engelsk sammendrag *653 $acomparative perspectives$9eng$_145893600 *653 $acurriculum plans$9eng$_153681500 *653 $aidea analytics$9eng$_153681600 *653 $apurpose of religion education$9eng$_153681700 *773 $tDin : tidsskrift for religion og kultur$gNr. 1/2 (2020)$x1501-9934$w(NO-LaBS)204750(tnr) *999 $z2100658709$anorart:2100658709 ^