Studenters forståelse av matematikk ved bruk av gjensidige studentrettinger
Marianne Maugesten
Artikkel Bokmål
*0011320434 *008210304s2020 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.0711 *100 $aMaugesten, Marianne$4aut$uHøgskolen i Østfold, Avdeling for lærerutdanning$_130409300 *245 $aStudenters forståelse av matematikk ved bruk av gjensidige studentrettinger *246 $aStudents’ understanding of mathematics by applying peer assessment *300 $aS. 344-355 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aOm hva forståelse innebærer for grunnskolelærerstudenter. - Engelsk sammendrag *650 $aMatematikk$2norart$_10568000 *650 $adybdelæring$2norart$_94356100 *650 $agrunnskolelærere$9nor$2norart$_129082700 *650 $alærerutdanning$2norart$_11464400 *653 $adeep learning$9eng$_142824400 *653 $ateacher education$9eng$_131586300 *653 $awork requirement$9eng$_153698000 *700 $aNordbakke, Monica$4aut$uHøgskolen i Østfold, Avdeling for lærerutdanning$_138837700 *773 $tUniped [elektronisk ressurs] : tidsskrift for universitets- og høgskolepedagogikk$gÅrg. 43, nr. 4 (2020)$x1893-8981 *8564 $uhttps://doi.org/10.18261/issn.1893-8981-2020-04-06 *999 $z2100658885$anorart:2100658885 ^