Hvorfor og hvordan integrere bærekraft i merkeposisjoneringen
Magne Supphellen
Artikkel Bokmål
*0011320573 *008210308s2020 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a658.827 *100 $aSupphellen, Magne$4aut$uNorges Handelshøyskole (NHH), Institutt for strategi og ledelse ; Norges Handelshøyskole (NHH), Brandinnova - centre for brand research$_134829100 *245 $aHvorfor og hvordan integrere bærekraft i merkeposisjoneringen *300 $aS. 48-58 : ill., port. *500 $aHeftet har tittelen: Merkebygging *500 $aVitenskapelig artikkel *5208 $aInneholder sammendrag *650 $aMerkevarebygging$2norart$_21822900 *650 $akommunikasjonsstrategier$9nor$2norart$_134960100 *773 $tMagma$gÅrg. 23, nr. 6 (2020)$x1500-0788$w(NO-LaBS)27799(tnr) *999 $z2100659024$anorart:2100659024 ^