Inquiry-based learning as a tool during transitions in the teacher education program
Eugene Guribye · Artikkel · Engelsk
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0011323282 *008210608s2021 xx# 000 0 eng *019 $bk *08230$a370.711 *100 $aGuribye, Eugene$4aut$uNorce Norwegian Research Centre$_138831700 *245 $aInquiry-based learning as a tool during transitions in the teacher education program *300 $aS. 60-74 *500 $aVitenskapelig artikkel *5208 $aInneholder sammendrag *650 $alærerutdanning$2norart$_11464400 *650 $apraksisopplæring$9nor$2norart$_129083900 *650 $autforskende arbeidsmåter$9nor$2norart$_139309900 *700 $aBerg, Claire Vaugelade;$4aut;$uUniversitetet i Agder, Fakultet for teknologi og realfag, Institutt for matematiske fag$_153992400 *700 $aHaraldstad, Åse;$4aut;$uUniversitetet i Agder, Fakultet for humaniora og pedagogikk, Institutt for pedagogikk$_153992500 *700 $aHauge, Elisabet S.$4aut$uNorce Norwegian Research Centre ; Oxford Research$_153992600 *700 $aHellang, Bente V.;$4aut;$uUniversitetet i Agder, Fakultet for humaniora og pedagogikk, Institutt for nordisk og mediefag$_153992700 *700 $aKristiansen, Aslaug;$4aut;$uUniversitetet i Agder, Fakultet for humaniora og pedagogikk, Institutt for pedagogikk$_135292900 *700 $aRambø, Gro-Renee;$4aut;$uUniversitetet i Agder, Fakultet for humaniora og pedagogikk, Institutt for nordisk og mediefag$_153992800 *773 $tUniped [elektronisk ressurs] : tidsskrift for universitets- og høgskolepedagogikk$gÅrg. 44, nr. 1 (2021)$x1893-8981 *8564 $uhttps://doi.org/10.18261/issn.1893-8981-2021-01-06 *999 $z2100661775$anorart:2100661775 ^