Livsstil til salgs : om influensermarkedsføring på sosiale medier og hvordan ungdom påvirkes
Kamilla Knutsen Steinnes
Artikkel Bokmål
*0011325311 *008210827s2021 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a302.2310835 *100 $aSteinnes, Kamilla Knutsen$4aut$uOsloMet - storbyuniversitetet, Senter for velferds- og arbeidslivsforskning (SVA), Forbruksforskningsinstituttet SIFO$_154181400 *245 $aLivsstil til salgs$bom influensermarkedsføring på sosiale medier og hvordan ungdom påvirkes *246 $aLifestyle for sale: on influencer marketing in social media and its influence on adolescents *300 $aS. [4]-22 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aPåvirkning$2norart$_29100400 *650 $amarkedsføring$9nor$2norart$_128633000 *650 $asosiale medier$9nor$2norart$_128858300 *650 $aungdom$9nor$2norart$_128708400 *653 $aadolescents$9eng$_129848900 *653 $aconspicuous consumption$9eng$_154181500 *653 $adigital marketing$9eng$_154181600 *653 $ainfluencer$9eng$_154181700 *653 $aparasociality$9eng$_154181800 *653 $asocial media$9eng$_132264700 *700 $aTeigen, Helene Marie Fiane$4aut;$uOsloMet - storbyuniversitetet, Senter for velferds- og arbeidslivsforskning (SVA), Forbruksforskningsinstituttet SIFO$_154181900 *773 $tNordisk tidsskrift for ungdomsforskning [elektronisk ressurs]$gÅrg. 2, nr. 1 (2021)$x2535-8162 *8564 $uhttps://doi.org/10.18261/issn.2535-8162-2021-01-01 *999 $z2100663826$anorart:2100663826 ^