Arbeids- og næringslivet som misjonal arena : momenter til en tverrfaglig forskningsagenda inspirert av arven etter Hans Nielsen Hauge
Magne Supphellen
Artikkel Bokmål
*0011325733 *008210910s2021 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a338.9 *100 $aSupphellen, Magne$4aut$uNorges Handelshøyskole (NHH) ; NLA Høgskolen, Hauge School of Management$_134829100 *245 $aArbeids- og næringslivet som misjonal arena$bmomenter til en tverrfaglig forskningsagenda – inspirert av arven etter Hans Nielsen Hauge *300 $aS. 191-210 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aHaugianisme$2norart$_110733800 *650 $aNæringsliv$2norart$_11452400 *650 $aarbeidsliv$9nor$2norart$_128744200 *650 $amisjon$2norart$_11964600 *653 $aMarketplace ministry$9eng$_154231900 *653 $across-disciplinary research$9eng$_140743400 *653 $amissiological behavior$9eng$_154232000 *653 $amissiological context$9eng$_154232100 *653 $aresearch agenda$9eng$_142393100 *653 $atheology of work$9eng$_154232200 *700 $aLiland, Truls;$4aut;$uNLA Høgskolen, Hauge School of Management$_154232300 *700 $aNorheim, Bård Eirik Hallesby$4aut$uNLA Høgskolen$_135214800 *773 $tNorsk tidsskrift for misjonsvitenskap [elektronisk ressurs]$gÅrg. 75, nr. 1/2 (2021)$x2464-1936 *8564 $uhttps://journals.mf.no/ntm/article/view/5428/4435 *999 $z2100664256$anorart:2100664256 ^