*0011326495 *008211014s2021 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a370.1 *100 $aFreyr, Tor$4aut$uHøgskolen i Østfold$_154309100 *245 $aOm konsekvenspedagogikkens eksistensfilosofiske grunnlag *246 $aExistential philosophy grounding consequense pedagogy *300 $aS. 335-346 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *600 $aBay, Jens$_47317500 *650 $apedagogikk$9nor$2norart$_128952100 *653 $aBollnow$9eng$_154309200 *653 $aJens Bay$9eng$_154309300 *653 $aconsequence pedagogy$9eng$_149696800 *653 $adiscontinuity$9eng$_154309400 *653 $asocial learning$9eng$_144100400 *773 $tNordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk [elektronisk ressurs]$gVol. 7 (2021)$x2387-5739 *8564 $uhttps://doi.org/10.23865/ntpk.v7.3010 *999 $z2100665039$anorart:2100665039 ^