*001133294
*00520250613114052.0
*007cr
*007ta
*008120605s2000 no 000 u nob
*00901263cam a2200289 c 4500
*019 $bl
*020 $a8242303827$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990102355154702201
*035 $a(NO-LaBS)13858632(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)010235515
*035 $a(NO-TrBIB)092944981
*035 $a010235515-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*1001 $aVannes, Elin$0(NO-TrBIB)1010332$_35136500
*24510$aKartlegging av publikums oppfatning av service og tilgjengelighet ved offentlige kontor i Torsken :$binnspill til utforming av servicekontor$cElin Vannes, Hilde Ørnes, Lilly Ann Stenvold
*260 $aKjeller$bTelenor forskning og utvikling$c2000
*300 $a57 s.$bdiagr.
*4901 $aFoU rapport$v28/2000
*500 $aProsjektnr : BP 2902/03
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-08-18
*7001 $aStenvold, Lilly Ann$d1964-$0(NO-TrBIB)90537819$_16948600
*7001 $aØrnes, Hilde$d1966-$0(NO-TrBIB)90826555$_271383200
*830 0$aFoU rapport (Telenor forskning og utvikling : trykt utg.)$x1500-2616$v28/2000$w999624522704702201$_13189400
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009070101027$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990102355154702202$b2021-11-14T19:51:07Z$z990102355154702202
^