*0011375819 *008041029s2004 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a379.481 *100 $aAndresen, Roger$uVerket skole$_87307500 *245 $aEn inkluderende skole trenger fleksible løsninger *300 $aS. 50-52 *520 $aKommentar til artikkelen: Nivåmodellen og visjonen om en inkluderende opplæring / Elisabeth F. Hadland *590 0$zHadland, Elisabeth F. - I: Spesialpedagogikk. - Årg. 69, nr 3 (2004). - S. 14-19 *600 $aHadland, Elisabeth F.$_156671500 *650 $ainkluderende opplæring$9nor$2norart$_134573000 *650 $autdanningspolitikk$2norart$_24248200 *651 $aNorge$_10023300 *773 $tSpesialpedagogikk$gÅrg. 69, nr 5 (2004)$x0332-8457$w(NO-LaBS)549146(tnr) *999 $z400352283$anorart:400352283 ^