Markedsfundamentalisme og markedsmaktens tre ansikter
Bent Sofus Tranøy
Artikkel Bokmål
*0011405214 *008060109s2005 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a330.12 *100 $aTranøy, Bent Sofus$uSenter for teknologi, innovasjon og kultur, Universitetet i Oslo ; b.s.tranoy@tik.uio.no$_128178100 *245 $aMarkedsfundamentalisme og markedsmaktens tre ansikter *300 $aS. 425-444 *650 $amarkedsfundamentalisme$9nor$2norart$_157485100 *773 $tSosiologisk tidsskrift$gÅrg. 13, nr 4 (2005)$x0804-0486$w(NO-LaBS)615426(tnr) *8564 $uhttp://www.idunn.no/ts/st/2005/04/markedsfundamentalisme_og_markedsmaktens_tre_ansikter *999 $z600381716$anorart:600381716 ^