Versjoner av kjøpepress : retoriske mønstre i hvordan avistekster og unge tenåringer beskriver "kjøpepress"
Ardis Storm-Mathisen
Artikkel Bokmål
*0011423756 *008070110s2006 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a339.47 *100 $aStorm-Mathisen, Ardis$uStatens institutt for forbruksforskning, Oslo, Norge ; Ardis.Storm-Mathisen@sifo.no$_132259700 *245 $aVersjoner av kjøpepress$bretoriske mønstre i hvordan avistekster og unge tenåringer beskriver "kjøpepress" *300 $aS. 11-30 *500 $aVitenskapelig artikkel *650 $aforbruk$2norart$_11449400 *650 $aforbrukeratferd$2norart$_26325100 *650 $akjøpepress$9nor$2norart$_156434400 *650 $aungdom$9nor$2norart$_128708400 *650 $avarehandel$2norart$_42047200 *773 $tBarn$gÅrg. 24, nr 4 (2006)$x0800-1669$w(NO-LaBS)669499(tnr) *999 $z700400209$anorart:700400209 ^