Sekvens, kontinuitet og integrasjon i bachelorutdanningen i sykepleie : organiseringens betydning
Brit Fjæra
Artikkel Bokmål
*0011424367 *008070118s2006 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a610.730711 *100 $aFjæra, Brit$uAvdeling for sykepleierutdanning, Høgskolen i Oslo ; brit.fjara@su.hio.no$_131052200 *245 $aSekvens, kontinuitet og integrasjon i bachelorutdanningen i sykepleie$borganiseringens betydning *300 $aS. 22-34 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $alæreplaner$9nor$2norart$_129080400 *650 $asykepleierutdanning$2norart$_50635700 *653 $acontinuity$9eng$_132009500 *653 $acurriculum-organizing$9eng$_159955100 *653 $aintegration$9eng$_129130500 *653 $anursing education$9eng$_130114900 *653 $aquestionnaire$9eng$_128567300 *653 $asequence$9eng$_143696700 *773 $tNorsk tidsskrift for sykepleieforskning$gÅrg. 8, nr 4 (2006)$x1501-4754$w(NO-LaBS)499371(tnr) *999 $z700400822$anorart:700400822 ^