Må ha det, bare må ha det! : om fenomenet Learning Management System (LMS)
Erna Håland
Artikkel Bokmål
*0011431818 *008070521s2007 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a371.33 *100 $aHåland, Erna$uInstitutt for sosiologi og statsvitenskap, Program for læring med IKT (LIKT), NTNU : erna.haland@svt.ntnu.no$_144086400 *245 $aMå ha det, bare må ha det!$bom fenomenet Learning Management System (LMS) *300 $aS. 4-22 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $akompetanseutvikling$2norart$_16348100 *650 $alæringssystemer$2norart$_64484000 *650 $aundervisning$2norart$_10435100 *653 $aLearning Management System (LMS)$9eng$_143954600 *653 $acompetence development$9eng$_135993400 *653 $alearning$9eng$_130651000 *773 $tDigital kompetanse$gÅrg. 2, nr. 1 (2007)$x0809-6724$w(NO-LaBS)80435(tnr) *999 $z700408291$anorart:700408291 ^