Mediepublikumet i en brytningstid : revitaliseringer og transformasjoner
Barbara Gentikow
Artikkel Bokmål
*0011457348 *008080723s2008 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a302.23 *100 $aGentikow, Barbara$uUniversitetet i Bergen, Institutt for informasjons- og medievitenskap : Barbara.Gentikow@infomedia.uib.no$_129963800 *245 $aMediepublikumet i en brytningstid$brevitaliseringer og transformasjoner *300 $aS. [84]-104 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aPublikum$2norart$_47599800 *650 $abrukere$9nor$2norart$_130261400 *650 $amassemedier$9nor$2norart$_128796500 *653 $aaudiences$9eng$_153572400 *653 $areading$9eng$_128741400 *653 $atelevision$9eng$_129366400 *653 $aweb$9eng$_161945700 *773 $tNorsk medietidsskrift$gÅrg. 15, nr. 2 (2008)$x0804-8452$w(NO-LaBS)704016(tnr) *8564 $uhttp://www.idunn.no/ts/nmt/2008/02/mediepublikumet_i_en_-brytningstid_revitaliseringer_ogtransformasjoner *999 $z800433066$anorart:800433066 ^