Når pasienten klager over smerter: God kommunikasjon like viktig verktøy for tannlegen som et bor
B. T.Bente M. Rohde Try
Artikkel Bokmål
*0011502075 *008850909s1985 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a617.6 *100 $aTry, Bente M. Rohde$4ivr$_154648600 *245 $aNår pasienten klager over smerter: God kommunikasjon like viktig verktøy for tannlegen som et bor$cB. T. *300 $aS. 306-308, 310-313 : port. *520 $aIntervju med Jens Kølsen Petersen og Erno Metze *700 $aKølsen, Jens Petersen$4ive$_163834600 *700 $aMetze, Erno;$4ive$_163834700 *773 $tDen norske tannlegeforenings tidende$gÅrg. 95, nr 7 (1985)$x0029-2303$w(NO-LaBS)303498(tnr) *999 $z8500070181$anorart:8500070181 ^