Har skolestørrelsen noen betydning for elevenes fremgang og holdning
[Av] Johannes Sandven; [Utg.av] Universitetet i Oslo, Pedagogisk forskningsinstituttSandven, Johannes
Bok Bokmål utgitt 1968
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*00115216 *00520230228114947.0 *007cr *007ta *008151013s1968 no# 000 0 nob d *00901157cam a2200301 c 4500 *015 $a680059$2nbf *015 $a7606092$2nbf *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990110847744702201 *035 $a(NO-LaBS)13801088(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)011084774 *035 $a(NO-TrBIB)130281778 *035 $a011084774-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *044 $cno *08274$a371.2$qNO-OsNB$22/nor *1001 $aSandven, Johannes$d1909-2000$0(NO-TrBIB)90321722$_14609400 *24510$aHar skolestørrelsen noen betydning for elevenes fremgang og holdning$c[Av] Johannes Sandven; [Utg.av] Universitetet i Oslo, Pedagogisk forskningsinstitutt *260 $aOslo$c1968 *300 $a15 bl.$bill. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-01-15 *653 $aelever$agrunnskole$askoleprestasjoner$askolestørrelse$_14609500 *7102 $aUniversitetet i Oslo$bPedagogisk forskningsinstitutt$0(NO-TrBIB)90076924$_10787000 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012112908041$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:990110847744702202$b2021-11-14T19:40:34Z$z990110847744702202 ^