Habermas, medienes rolle for den offentlige meningsdannelsen, og en fotnote om Internettet i fire versjoner
Barbara Gentikow
Artikkel Bokmål
*0011561338 *008090317s2009 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a302.23 *100 $aGentikow, Barbara$uUniversitetet i Bergen, Institutt for informasjons- og medievitenskap : Barbara.Gentikow@infomedia.uib.no$_129963800 *245 $aHabermas, medienes rolle for den offentlige meningsdannelsen, og en fotnote om Internettet i fire versjoner *300 $aS. [65]-72 : port. *600 $aHabermas, Jürgen$_63205400 *650 $aDebatt$2norart$_19440000 *650 $aInternett$2norart$_10437000 *650 $aoffentlighet$2norart$_85778100 *773 $tNorsk medietidsskrift$gÅrg. 16, nr. 1 (2009)$x0804-8452$w(NO-LaBS)704016(tnr) *8564 $uhttp://www.idunn.no/ts/nmt/2009/01/habermas_medienes_rolle_for_den_offentlige_meningsdannelsen_og_en_fotnote_o *999 $z900445864$anorart:900445864 ^