Forsker, kunstner eller filosof? : tre tilnærminger til danningsvirksomme prosesser blant små og store i barnehagen
Guri Lorentzen Østbye
Artikkel Bokmål
*0011575085 *008091125s2009 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.21 *100 $aØstbye, Guri Lorentzen$uHøgskolen i Vestfold, Avdeling for lærerutdanning : Guri.L.Ostbye@hive.no$_134828700 *245 $aForsker, kunstner eller filosof?$btre tilnærminger til danningsvirksomme prosesser blant små og store i barnehagen *300 $aS. 328-340 : port. *500 $aVitenskapelig artikkel *650 $abarnehager$9nor$2norart$_129098700 *650 $arammeplaner$9nor$2norart$_130411900 *773 $tNorsk pedagogisk tidsskrift$gÅrg. 93, nr. 5 (2009)$x0029-2052$w(NO-LaBS)902099(tnr) *8564 $uhttp://www.idunn.no/ts/npt/2009/05/art02 *999 $z900459678$anorart:900459678 ^