*001158637
*00520250613133239.0
*007cr
*007ta
*008130201s1987 no 000 u nob d
*00901065cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*020 $a8273210634$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998820757134702201
*035 $a(NO-LaBS)14472181(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)130563536
*035 $a(NO-TrBIB)882075713
*035 $a882075713-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aAndersen, Otto$d1948-$0(NO-TrBIB)90276028$_14318700
*24510$aEvaluering av markedsføringstilskudd :$ben bedriftsundersøkelse$cOtto Andersen og Marjo-Riitta Lehtisalo
*260 $aMørkved$bNordlandsforskning$c1987
*300 $a6 bl., 185 s.
*4901 $aRapport / Nordlandsforskning$v7/87
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-02-01
*7001 $aLehtisalo, Marjo-Riitta$0(NO-TrBIB)90509946$_38675100
*830 0$aRapport (Nordlandsforskning : trykt utg.)$x0802-7641$v7/87$w998540730604702201$_25261000
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012121406009$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998820757134702202$b2021-11-14T19:53:06Z$z998820757134702202
^