*00116337
*00520250613134353.0
*007cr
*007ta
*008150612s1992 no 000 u nob
*00901457cam a2200313 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999219501874702201
*035 $a(NO-LaBS)13477327(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)093245874
*035 $a(NO-TrBIB)921950187
*035 $a921950187-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*080 $a159.953
*080 $a159.953.5
*080 $a37(08)
*080 $a37.03
*084 $aPd 9$2ubtkl/2
*1001 $aBirkemo, Asbjørn$d1945-$0(NO-TrBIB)90135189$_14867700
*24510$aKunnskapstilegning i skolen$cav Asbjørn Birkemo
*260 $aOslo$bUniversitetet i Oslo, Pedagogisk forskningsinstitutt$c[1992]
*300 $a181 s.
*4901 $aRapport / Universitetet i Oslo. Pedagogisk forskningsinstitutt$v1992:3
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-08-07
*653 $alæring$ametakognisjon$akognitiv$autvikling$atilpasset$aundervisning$adidaktikk$akognisjon$avideregående$aopplæring$apedagogisk$autviklingsarbeid$akunnskapsformidling$astyringsprosesser$alæringsprosesser$apsykologi$alæringskvalitet$alæringsprosess$averbal$akunnskap$astrategi$askolen$apedagogikk$_14867800
*830 0$aRapport (Universitetet i Oslo. Pedagogisk forskningsinstitutt : trykt utg.)$x0800-6113$v1992:3$w998120427784702201$_13736400
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009080700033$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999219501874702202$b2021-11-14T19:40:40Z$z999219501874702202
^