Planlegging, budsjettering og styringssystemer
Inngår i serie: Metoder og modeller i markedsføringen (3)
Holbæk-Hanssen, Leif Bok Bokmål utgitt 1976
Holbæk-Hanssen, Leif Bok Bokmål utgitt 1976
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001165777 *00520230310121851.0 *007cr *007ta *008141114s1976 no# 000 u nob d *00901196cam a2200325 c 4500 *019 $bl *020 $a8251804108$qib. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998230525244702201 *035 $a(NO-LaBS)15574551(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)140493506 *035 $a(NO-TrBIB)823052524 *035 $a823052524-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *044 $cno *080 $a658.5 *080 $a658.8$2UDC Medium edition *084 $aU 13a$2oosk *1001 $aHolbæk-Hanssen, Leif$d1917-1991$0(NO-TrBIB)90181057$_15593500 *245 $aPlanlegging, budsjettering og styringssystemer *260 $aOslo$bTanum$c1976 *300 $a444 s. *490 $aMetoder og modeller i markedsføringen$v3 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2014-02-06 *650 7$aMarkedsføring$2tekord$_185513200 *650 7$aMarketing$2agrovoc$_186627700 *653 $aMarkedsføring$9nob$_12077000 *800 $aHolbæk-Hanssen, Leif, 1917-1991$tMetoder og modeller i markedsføringen$v3$_171876700 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2013121005120$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *961 $a220$9local *999 $aoai:nb.bibsys.no:998230525244702202$b2021-11-14T19:53:36Z$z998230525244702202 ^