Markedsføring : markedsforhold, analysemetoder, planlegging og strategi
Ulf af Trolle, Svein-Erik BlomTrolle, Ulf af
Bok Bokmål utgitt 1980
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001168194 *00520250613132853.0 *007cr *007ta *008130405s1980 no 000 u nob d *00901321cam a2200325 c 4500 *015 $a8205927$2nbf *019 $bl *020 $a8200059316 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998320715524702201 *035 $a(NO-LaBS)13575584(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)102643482 *035 $a(NO-TrBIB)832071552 *035 $a832071552-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *084 $aNb 28$2ubtkl/2 *1001 $aTrolle, Ulf af$0(NO-TrBIB)90248086$_26199500 *24510$aMarkedsføring :$bmarkedsforhold, analysemetoder, planlegging og strategi$cUlf af Trolle, Svein-Erik Blom *250 $a2. utg., 2. oppl. *260 $a[Oslo]$bUniversitetsforl. : [i samarbeid med Bedriftsøkonomisk inst.]$c1980 *300 $a496 s.$bill. *500 $aHar bibliografi. *500 $aOmarbeidet utgave av den svenske original-utgaven: Distributionsekonomi. Del 2 : Marknadsföringens grunder, strategi och taktik. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-12-02 *653 $aMarkedsføring$9nob$_12077000 *7001 $aBlom, Svein-Erik$d1925-1995$0(NO-TrBIB)90120719$_13905700 *7102 $aBedriftsøkonomisk institutt$0(NO-TrBIB)90068070$_20977900 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2007062500051$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *961 $a210$9local *999 $aoai:nb.bibsys.no:998320715524702202$b2021-11-14T19:53:48Z$z998320715524702202 ^