Veiledning
Inngår i serie: Markedsføring i fokus
Bok Bokmål utgitt c1995
Bok Bokmål utgitt c1995
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001180583 *00520250613134036.0 *007ta *008010518s1995 no 000 u nob *00900751cam a2200205 c 4500 *019 $bl *020 $a8256712309 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999704500444702201 *035 $a(NO-LaBS)20615919(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)970450044 *035 $a970450044-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *245 $aVeiledning *260 $a[Oslo]$bTI-forl.$cc1995 *300 $a16 s. *490 $aMarkedsføring i fokus *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2017-03-31 *830 $aMarkedsføring i fokus$w(NO-LaBS)437578(tnr)$_172020200 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2017033148011$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999704500444702202$b2021-11-14T19:54:41Z$z999704500444702202 ^