Læringsmiljøet i norsk skole : har pandemien påvirket utviklingen?
Thomas DahlDahl, Thomas
Bok Bokmål utgitt Januar 2022
*0011854799 *00520221014133432.0 *008220912s2022 no d eo 0 nob *00901499nam a2200313 c 4500 *020 $a9788275706728$qe-Pdf *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999921863379602201 *035 $a(NO-DIMO)83f5e8d4-319d-4577-889a-9dc3f254069a *035 $aoai:nb.no:pliktmonografi_000009304 *040 $aNO-OsNB$bnob$erda *097 $auklass$9local *1001 $aDahl, Thomas$d1962-$0(NO-TrBIB)90367040$4aut$_12897800 *24000$aLæringsmiljøet i norsk skole$_183809000 *24510$aLæringsmiljøet i norsk skole :$bhar pandemien påvirket utviklingen?$cThomas Dahl *264 1$aTrondheim$bNTNU Samfunnsforskning$cJanuar 2022 *300 $a1 online (nettilkoblet) ressurs (28 sider)$bdiagrammer *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $adatamaskin$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1003$2rdamt *338 $aonline (nettilkoblet) ressurs$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1018$2rdact *347 $atekstfil$0http://rdaregistry.info/termList/fileType/1002$2rdaft *347 $bPDF *588 $aTittel fra tittelskjermbildet (sett 14. oktober 2022) *653 6$areport$_128546700 *7001 $aDahl, Thomas$d1962-$0(NO-TrBIB)90367040$tLæringsmiljøet i norsk skole$_12897800 *7102 $aNTNU samfunnsforskning$bMangfold og inkludering$0(NO-TrBIB)9046122$4pbl$_10949100 *85640$3Fulltekst$uhttps://www.nb.no/search?q=oaiid:"oai:nb.bibsys.no:999920320695502202"$yNettbiblioteket$zSøke-URL *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:999920320695502202$b2022-09-16T02:00:45Z$z999920320695502202 ^