*001189252
*00520250613134118.0
*007cr
*007ta
*008150925s1996 no 000 u nob d
*00901152cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999708372834702201
*035 $a(NO-LaBS)14693038(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)100060609
*035 $a(NO-TrBIB)970837283
*035 $a970837283-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aAndersen, Svein S.$d1952-$0(NO-TrBIB)90270865$_15986700
*24510$aNye produkter og tjenester i bankenes personkundemarked :$btrender, drivkrefter og strategi$cav: Svein S. Andersen, Øivind Revang
*260 $aSandvika$bHandelshøyskolen BI$c1996
*300 $a2, 50 s.$bill.
*4901 $aForskningsrapport / Handelshøyskolen BI$vnr 9/1996
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2008-07-18
*588 $aKatalogisert etter omslag
*7001 $aRevang, Øivind$d1950-$0(NO-TrBIB)90109173$_13785200
*830 0$aForskningsrapport (Handelshøyskolen BI : trykt utg.)$x0803-2610$vnr 9/1996$w999007254354702201$_14561600
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2008071800030$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999708372834702202$b2021-11-14T19:55:17Z$z999708372834702202
^