Marketing models
Gary L. Lilien, Philip Kotler, K. Sridhar MoorthyLilien, Gary L.
Bok Engelsk utgitt 1992
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001191540 *00520220908110933.0 *007ta *008150722s1992 xxu 000 u eng d *00901231cam a2200337 c 4500 *019 $bl *020 $a0135446449 *020 $a0135619297$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999210102224702201 *035 $a(NO-LaBS)13468058(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)921010222 *035 $a921010222-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *044 $cus *080 $a658.8 *080 $a658.8.012.1 *080 $a658.8.012.12$2UDC Medium edition *1001 $aLilien, Gary L.$0(NO-TrBIB)90060994$_42921100 *24510$aMarketing models$cGary L. Lilien, Philip Kotler, K. Sridhar Moorthy *260 $aEnglewood Cliffs, N.J.$bPrentice-Hall$c1992 *300 $aXV, 803 s.$bill. *650 0$aMarketing$xManagement$_16460300 *650 7$aMarkedsføring$2tekord$_185513200 *653 $amarkedsføring$aforbrukere$aproduktutvikling$_42921200 *7001 $aKotler, Philip$d1931-$0(NO-TrBIB)90055421$_16460200 *7001 $aMoorthy, K. Sridhar$0(NO-TrBIB)90594212$_42921300 *85642$3Forlagets beskrivelse (kort)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=9780135619292 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=9780135619292 *85642$3Innholdsfortegnelse$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=9780135619292 *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999210102224702202$b2021-11-14T19:55:27Z$z999210102224702202 ^