Kundebehandling, kommunikasjon, markedsføring
Kjell PedersenPedersen, Kjell
Bok Bokmål utgitt 1995
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001195133 *00520250613135720.0 *007cr *007ta *008150210s1995 no 000 u nob *00901003cam a2200289 c 4500 *019 $bl *020 $a8276640656 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999505684654702201 *035 $a(NO-LaBS)13822861(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)150335393 *035 $a(NO-TrBIB)950568465 *035 $a950568465-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *084 $aL 445$2utklklassex *1001 $aPedersen, Kjell$d1941-$0(NO-TrBIB)4001453$_43383100 *24510$aKundebehandling, kommunikasjon, markedsføring$cKjell Pedersen *250 $aRev. utg. *260 $aOslo$bForsikringsakademiet$c1995 *300 $a224 s.$bill. *500 $aPå omslaget: Kundebehandling *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2014-12-16 *7102 $aForsikringsakademiet$0(NO-TrBIB)90381217$_14496700 *7400 $aKundebehandling *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2014121608212$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999505684654702202$b2021-11-14T19:55:43Z$z999505684654702202 ^