*001200628
*00520231130053800.0
*007cr
*007ta
*008150612s1980 no# 000 0 nob d
*00901834cam a2200421 c 4500
*015 $a8002223$2nbf
*019 $bl
*020 $a8205123993$qh.$cNkr 79.00
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998120117914702201
*035 $a(NO-LaBS)102924(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)140678751
*035 $a(NO-TrBIB)812011791
*035 $a812011791-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*0411 $hswe
*044 $cno
*080 $a37.06
*080 $a37.062.1:37.072/.075
*080 $a371.5
*08274$a371.46$qNO-OsNB$23/nor
*084 $aPb 14$2ubtkl/2
*1001 $aRicklander, Louise$d1934-$0(NO-TrBIB)90223978$_44079100
*24510$aGi og ta ansvar i skolen :$bnye måter å arbeide med elevmedvirkning, foreldremøter, mobbing, problemklasser$cLouise Ricklander ; oversatt av Ingvar Moe
*2461 $aGe och ta ansvar i skolan$iOriginaltittel
*260 $aOslo$bGyldendal$c1980
*300 $a117 s.
*4900 $aFakkel-bøkene$v467
*500 $aHar bibliografi.
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2014-03-06
*653 $aansvarslæaring$aforeldresamarbeid$aklassemiljø$asamarbeid$askolen$aatferdsvansker$aproblemløsning$aansvarspedagogikk$amobbing$ahjem$askole$askolemiljø$aforeldre$aklassedisiplin$askoledemokrati$aklasseromsstudier$alærere$aundervisning$alærerrollen$alærer$aelev$apedagogisk$apsykologi$aelevdemokrati$_44079200
*7001 $aMoe, Ingvar$4trl$_33344700
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2014021807149$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8205123993
*85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788205123991
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998120117914702202$b2021-11-14T19:56:04Z$z998120117914702202
^