Oppgaver
Inngår i serie: Markedsføring 1
Almaas, Torkild Bok Bokmål utgitt 1995
Almaas, Torkild Bok Bokmål utgitt 1995
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001207933 *00520230331140814.0 *007cr *007ta *008130704s1995 no# 000 u nob *00901118cam a2200301 c 4500 *019 $bl *020 $a8270379131 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999519592394702201 *035 $a(NO-LaBS)32519220(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)101162464 *035 $a(NO-TrBIB)951959239 *035 $a951959239-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *044 $cno *1001 $aAlmaas, Torkild$d1943-$0(NO-TrBIB)90606636$_13503000 *245 $aOppgaver *250 $a2. utg., bokmål *260 $aOslo$bBedrifsøkonomens forlag$c1995 *300 $a135 s. *490 $aMarkedsføring 1 *500 $aOpplagshistorikk: 2. oppl. 1995 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-05-28 *653 $amarkedsføring$avideregående$alærebøker$_45224100 *800 $aAlmaas, Torkild$tMarkedsføring 1$w(NO-LaBS)293194(tnr)$_172083300 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010051108025$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:999519592394702202$b2021-11-14T19:57:05Z$z999519592394702202 ^